Klinkende cijfers

Ons bereik in 2022

Samen met onze MOSA partners bereiken we ruim 90 procent van de Amsterdamse basisscholen met muziekeducatie - waarvan Muziekschool Amsterdam en Muziekschool Amsterdam Noord het leeuwendeel. In het buitenschools muziekonderwijs zijn meer leerlingen bereikt dan begroot. Vooral aan de korte cursussen doen (net als voorgaande jaren) meer leerlingen mee dan begroot. Bekijk via onderstaande buttons een overzicht van de bereikcijfers, balans en exploitatierekening van Muziekschool Amsterdam en Muziekschool Amsterdam Noord.

Meer weten? Bekijk de jaarcijfers van Muziekschool Amsterdam
Meer weten? Bekijk de jaarcijfers van Muziekschool Amsterdam Noord

7.124

Amsterdammers worden geraakt met onze buiten-, en naschoolse educatie.

42.823

Amsterdammers worden geraakt met onze binnenschoolse educatie

235

leerlingen maakten gebruik van de kortingsregeling op basis van de Stadspas (waarvan 222 via het Jongerencultuurfonds)

1.032

kinderen namen dit jaar deel aan onze vakantieactiviteiten in meerdere disciplines

358

docenten hebben gewerkt in dienstverband en als ZZPer. De ondersteuning van het primaire proces is uitgevoerd door 24 collega’s.

7

cultuureducatiepartners en culturele partijen maakten gebruik van onze faciliteiten van onze ruimtes voor kantoorruimte, repetities en uitvoeringen